Zasady wysyłki szkła kurierem

Szkło to materiał o wyjątkowo delikatnej, kruchej strukturze. Szklanki, kieliszki, naczynia, kryształy, czy lustra bardzo często tłuczemy i tracimy w zupełnie nieszkodliwych sytuacjach. Jak więc zaufać, że te nietrwałe przedmioty mogą dobrze znieść transport i dotrzeć do odbiorcy w stanie zupełnie nienaruszonym? Receptą na sukces jest odpowiedni sposób spakowania i zabezpieczenia szkła.

Transport szklanych artykułów wymaga szczególnego traktowania paczki na każdym etapie jej podróży. Dlatego niezwykle ważne jest, aby właściwie oznakować pudełko. Umieszczenie etykiety z napisem szkło bądź fragile zakwalifikuje przesyłkę jako niestandardową. Dzięki temu nie będzie sortowana maszynowo tylko ręcznie. Pozwoli to na obejście się z nią odpowiednio delikatnie.
 

Jak zapakować szkło do wysyłki kurierem

Kupiłeś nowy serwis kawowy? Znalazłeś nabywcę na cenny kryształowy wazon? Przeprowadzasz się do nowego mieszkania lub domu?
Jeśli potrzebna Ci usługa transportu delikatnych przedmiotów, sprawdź jak przygotować je do wysyłki tak, aby była ona jak najbezpieczniejsza.

Do spakowania szklanych przedmiotów niezbędne jest kartonowe pudełko. Będzie ono stanowić najważniejszą barierę przed zewnętrznymi czynnikami ryzyka – obijaniem, wstrząsami czy  gnieceniem.  Zaleca się więc użycie jak najgrubszej, najlepiej wielowarstwowej tektury. Ważne, aby pudło było nowe lub w bardzo dobrym stanie. W tym zakresie nie warto szukać oszczędności.

Przygotuj dużą ilość folii bąbelkowej, gazet lub papieru. Szczelnie owiń każdy przedmiot. Nie da się tutaj przesadzić z ilością warstw – im więcej materiału amortyzującego zużyjesz, tym lepiej zabezpieczysz szkło przed uszkodzeniem. Na dnie kartonu umieść sporą ilość folii bąbelkowej. Układając szklanki, kieliszki czy talerze w pudełku, zastosuj materiał amortyzujący do rozdzielenia kolejnych warstw.

Po włożeniu wszystkich przedmiotów do opakowania wypełnij wolne przestrzenie folią lub papierem. Karton zaklej szczelnie taśmą. Za jej pomocą możesz także wzmocnić brzegi i rogi kartonu.

Po potrząśnięciu pudełkiem nie powinno być słychać żadnych odgłosów świadczących o swobodnym przemieszczaniu się rzeczy wewnątrz lub ich wzajemnym obijaniu się.

 

Znajdź najbliższe Centrum MBE

 

 

Skonsultuj się ze specjalistą MBE - podpowiemy Ci jak odpowiednio przygotować Twój przedmiot do wysyłki lub profesjonalnie zrobimy to za Ciebie!

MBE Poland Sp. z o.o.. • ul.Domaniewska 39A • 02-672 Warszawa • KRS: 0000470144 • NIP: PL5252560416 • REGON: 146805288 • Tel. +48 22 208 29 75 • biuro@mbe.pl • www.mbe.pl
##COUNTRY##
At the moment there are no Service Centers in ##COUNTRY##.
If you are interested in opening a Center or acquiring the Licence please contact:

MBE WORLDWIDE


Wstecz