Grupa MBE Worldwide ("MBE") z sukcesem zakończyła rok 2021, odnotowując sprzedaż na poziomie 1,01 mld Eur, wygenerowaną przez 2 900 centrów usługowo - logistycznych w 53 krajach oraz marki własne: Mail Boxes Etc., PostNet, PACK & SEND, AlphaGraphics i Multicopy. Dodatkowo platforma Presta Shop osiągneła wartość sprzedaży towarów na poziomie 24 miliardów Eur (28,5 mld dolarów),
W 2021 roku firma MBE pomyślnie sfinalizowała kilka strategicznych przejęć, w tym: PrestaShop, PACK & SEND, Multicopy oraz zakup działalności licencyjnej MBE UK & Ireland. Ponadto, grupa otworzyła 208 nowych Centrów Usługowych na całym świecie i podpisała dwie nowe umowy na Licencję Master (ML) – w Bułgarii i Jordanii oraz umowę licencyjną na znak towarowy w Timorze Wschodnim, rozszerzając w ten sposób swoją globalną platformę na nowe terytoria.
„Pomimo trwającej pandemii, rok 2021 był dla nas niezwykły” - mówi Paolo Fiorelli, Prezes MBE & CEO.
„Zarówno nasi lokalni przedsiębiorcy, jak i pracownicy Centrali w każdym z krajów, wykazali się niesamowitym poziomem pasji i zaangażowania. Udało nam się sfinalizować strategiczne przejęcia, które pomogą wzmocnić naszą pozycję konkurencyjną i zdolność do obsługi klientów na całym świecie, przy jednoczesnym utrzymaniu silnego wzrostu organicznego. Ponadto, dzięki przejęciu firmy PrestaShop, dążymy do maksymalnego wykorzystania możliwości płynących z sektora e-commerce, wspierając tym samym nasz długoterminowy cel, jakim jest stanie się wiodącą platformą globalnego handlu. Oprócz tego, nadal inwestujemy w naszą technologię, aby zapewnić najlepsze w swojej klasie podejście do klienta i sprawne działanie we wszystkich naszych krajach.” – dodaje Fiorelli.
Dodatkowo, pierwsze miesiące 2022 r. potwierdzają trendy wzrostowe, których doświadczyliśmy w 2021 r. Wyniki te świadczą o wysokiej jakości rozwiązań, jakie oferuje platforma MBE, zarówno na rynku e-commerce jak i B2B.
Obecność Grupy MBE w handlu detalicznym daje sieci wyjątkową możliwość funkcjonowania jako dostawca usług dla firm - głównie małych i średnich, ale także większych organizacji - oraz dla konsumentów, szczególnie w sytuacjach, gdy najbardziej ceni się dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb i osobiste relacje. Klienci doceniają wygodę i efektywność w zlecaniu usług biznesowych naszym zespołom, których celami są niezawodność, jakość i satysfakcja. MBE świadczy swoje usługi z taką samą starannością i dumą, z jaką klienci świadczą je swoim własnym klientom, dzięki dobrze zorganizowanym procesom, najnowocześniejszej technologii i innowacyjnym zespołom.
Dzięki podejściu #PeoplePossible, globalna sieć MBE nieustannie pracuje nad znalezieniem nowych, dopasowanych do potrzeb, zaawansowanych technologicznie oraz napędzanych przez ludzi rozwiązań, dla codziennych wyzwań klientów.